Rejseledsager(e) søges

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
whengjan

Rejseledsager(e) søges

Indlæg af whengjan » 13.07.2012 10:15:59

Hej

Jeg har nu været gift i fire år med min søde filippinske kone, hvor vi har boet sammen her på Amager i tre år. Undervejs i de år er jeg desværre blevet gradvist mere syg, og da vi var i Grækenland i februar, var turen en ren katastofe, da jeg havde det så dårligt, at jeg måtte blive på hotellet det meste af tiden!

Heldigvis er der noget der kan give håb om at en kur ER fundet, men det er først her for en måned siden, at de første gode tegn viste sig, og kuren kommer til at tage ganske lang tid!

Derfor kan jeg umuligt rejse med min kone foreløbigt, da hele turen hurtigt bliver det rene STRESS i stedet for!!

Nu er vi så nået dertil, at hun er så træt, så træt, og I DEN GRAD trænger til en afslappende ferie! Men hvad gør man, når hun ikke ønsker at rejse alene, og når jeg ikke kan tage med, og når alle hendes veninder har hjemmegående børn som de ikke kan rejse fra? Jeg søger derfor efter en eller flere til at rejse sammen med hende!

Hun er 27 år, og taler næsten flydende dansk.

Hun ønsker en masse sol og varme, en god badestrand, massage, og når hun ikke gør brug af disse ting, ønsker hun at udforske stedets seværdigheder, og så barerne om aftenen!

Vi har talt en hel del om forskellige steder i Spanien, primært Mallorca og Gran Canaria, men hun er da bestemt også åben for andre forslag! Turen skal helst vare 3 uger, men 2 eller 4 uger går vel også... Det må ikke være her i juli, da hun ikke må få fri her, og da hun trænger MEGET til ferie, er det oplagt at bruge august... Men et senere tidspunkt kan evt. også accepteres, bare det er muligt at finde et ikke alt for dyrt sted med varme og en strand!

Hvad mig selv angår, så er mit forhold til mine forældre godt nok til, at jeg selv tilbringer tiden der, mens i er væk.

Jan

lbexpert

Re: Rejseledsager(e) søges

Indlæg af lbexpert » 13.07.2012 15:10:21

Jeg vil da gerne rejse sammen med din kone hvis du / i betaler.
Jeg er selv gift med en dejlig pige fra Vietnam

whengjan

Re: Rejseledsager(e) søges

Indlæg af whengjan » 13.07.2012 15:33:07

Nej...den går altså ikke. Vi er ikke ligefrem millionærer.

Jeg glemte vist i øvrigt at skrive at en kvindelig ledsager helt klart er at foretrække, mens et par vel også kunne gå an... En enlig mand tror jeg ikke at jeg har det så godt med...selv om han er gift.

Jan

Besvar